نهال بانونهال بانو، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

نى نى ناز

دختر يا پسر ! مسئله اين است ....

1392/11/7 8:20
نویسنده : مامان سولماز
685 بازدید
اشتراک گذاری
ديروز يكشنبه ششم بهمن ماه وقت سونو داشتم.

هم براى سلامت نى نى ناز هم تعيين جنسيت.

سه شنبه هفته پيش بابا حسين ميخواست بره تهران و نميتونست تا اين يكشنبه صبر كنه. منم كه دوست داشتم بابا حسين هم موقع سونو باهامون باشه همون سه شنبه نوبت گرفتم و با بابايى رفتيم سونو. ولى شما نى نىِ بلا برا خودت لم داده بودى و پاهاتو انداخته بودي رو هم و چُرت ميزدى :)

الهي مامان قرررربون اون چرت زدنت بره عسلكم.

دكتر گفت برو يكم شكلات بخور شايد نى نى خوشگله تكون بخوره ولى زهى خيال باطل :) بعد از كلي اينور اونور كردن دستگاه شما با يه خنده ى من تكون خوردى و دكترو خوشحال كردى ولي از حالت لم داده چمباتمه زدى و باااازم خوابيدى خخخخخخخ دكترم هركاري كرد ديگه بيدار نشدى و پشتتو كردى و خوابيدى :)

ديروز هم از صبح شروع كردم به شكلات خوردن كه شما عصر كه رفتيم سونو تكون بخورى و ما بالاخره چشممون روشن بشه :)

عصرى با باران جون رفتيم سونو و همون اول رفتيم داخل.

منشي دكتر تا منو ديد به دكتر گفت جنسيت نى نى اينو بهش بگو كچلمون كرد انقد اومد اينجا خخخخخ

دكترم همينجورى نگاهم كرد و گفت دختره.

گفتم از كجا ميدونين ؟

گفت ميدووونممم ديگه :)

اولش كه دستگاهو گذاشت نتونست ببينه جنسيتو ولي يكم كه اينور اونور كرد گفت ديدى گفتم دختره ؟

چشماى باران چنان برقى زد اون لحظه :))))

گفتم مطمئنى ؟

گفت مطمئن مطمئن :)

الهى قررررربون جفت دخملام برم من كه تمام زندگى و وجود من هستن.

الهى هميشه سالم و عاقبت به خير باشين.

" اللهمّ صلى على محمّد و آل محمّد "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى ناز می باشد