نهال بانونهال بانو، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

نى نى ناز

نى نى ناز و سونوى چهاربعدى

1392/12/3 23:43
نویسنده : مامان سولماز
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از اينكه برم تهران اصلا قصد نداشتم برم سونو چهار بوردي ( به قول باران )

ولي عكس سونوهاي دوستامو كه ديدم خيلي مشتاق شدم برم و نى نى ناز رو ببينم :)

ولي بازم ميترسيدم كه نكنهههه برا نى نى ضرري داشته باشه. كه طي تحقيقاتم فهميدم اگه خيلي طولاني نباشه ضرري نداره . وقتي ميخواستم برم تهران به دكتر گفتم و برام نوشت. بازم طي تحقيقات نى نى سايتى تصميم گرفتم برم سونوى نرگس تو بلوار كشاورز. تا روز اخر بي خيال بودم ولي چهارشنبه شب يهو تصميم جدي گرفتم كه برم سونو رو. ولي بابايي بايد صبح زود ميرفت اونجا و وقت ميگرفت. بنده خدا ساعت شش و نيم بيدار شد و رفت كه وقت بگيره. از اونجا هم رفت دنبال كاراش. به منم گفت ساعت ده اونجا باش. منم تند تند خودمو برا ديدار دوباره با نى نى ناز آماده كردم و باران خانوم رو گذاشتم پيش عمه هاني و راهى شدم. دلم جلوتر از خودم پر ميكشيد برا ديدن نى نى گل. رأس ده اونجا بودم ولي يكم معطل شدم تا نوبتم بشه. تو تايمى كه منتظر بودم نوبتم بشه فهميدم كلا پنجشنبه ها سونو نرگس تعطيله ولي اون روز استثناً اومده بودن و وقت داده بودن. اينم از خوش شانسي من و نى نى نازم بود. چون جمعه عصري بليط داشتيم كه برگرديم. خلاصه اينكه نوبتم شد و رفتم تو اتاق و بعد از يه مقدار سونوي دو بعدي و اندازه گرفتن قسمتاي مختلف ، از استخوان دو و نيم سانتي بازو گرفته تا مخچه و .... دكتر زد برا سه بعدي و نى نى گلي رو نشونم داد. الحمدلله همه چي خوب و نرمال بود و نى نى طبق معمول برا خودش لم داده بود. اخرشم دكتر واسعي كه خيلي خانوم مهربوني هم بود يكم در مورد كيش و .... صحبت كرديم و گفت منتظر بمونم تا جواب و سي دي اماده بشه. راستييييي صداي قلب نازنينتم شنيدم :) قربوووون اون تالاپ تولوپ قلبت برم من

اينم عكس گل دخملي توپولي تنبلي ما :)

 

 

اينم جواب سونو و اندازه هاش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

narcic
10 اسفند 92 9:08
مبارك باشه خانومي انشاله به سلامتي دنيا بياد خريدها هم عالي وخوشگل بود مخصوصا كيف صورتي خيلي ناييسسسس بود انشاله به شادي ودلخوش استفاده كني
مامان سولماز
پاسخ
ممنوووون نارسيس جووووون. سايه ات صد و بيست سال بالا سر گل پسرات باشه عزيزممممم.
ونوشه
22 اسفند 92 19:44
عزیزم ..ماشا... زود زود به سلامت بغلش کنی ...
مامان سولماز
پاسخ
قرررربونت ونوشه جوووونم. انشالله قسمت خودت ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نى نى ناز می باشد